حواله پول به قبرس شمالی

چطوری از ایران پول دریافت کنم؟

0

یکی از سوالات همیشگی دانشجوها و خانواده ها، نحوه انتقال پول از ایران به قبرس شمالی است. در کل کسانی که خارج از ایران زندگی میکنند و تا پیدا کردن کار در قبرس شمالی و برطرف کردن نیازهای خود، اجبارا باید تامین هزینه های خود را از ایران انجام بدهند. افرادی که برای تحصیل در قبرس شمالی و یا خرید ملک در قبرس شمالی به این کشور سفر میکنند برای تامین این نیازها باید از طریق صرافی های موجود در قبرس هماهنگی ها را انجام داده و بابت انتقال وجوه مورد نیاز خود اقدام کنند.

توجه کنید که هزینه های جاری در قبرس شمالی، عموما به لیر ترکیه است و تنها شهریه دانشگاه و یا هزینه های خانه/خوابگاه به دلار، یورو و یا پوند می باشند.

صرافی ها بابت انجام این خدمات مبلغی را به عنوان کارمزد از متقاضی دریافت میکنند

در این روش، شما مبلغ مورد نیاز خود را مثلا 2000 دلار به صرافی اعلام میکنید و صراف به شما نرخ حواله میدهد. در صورتی که از نظر هزینه مورد توافق بود شما معادل تومانی را به حساب صراف واریز کرده و دلار خود را در قبرس دریافت میکنید. البته شما میتوانید اعلام کنید که مثلا معادل 200 میلیون تومان دلار نیاز دارید که باز صراف محاسبه کرده و معادل دلاری را به شما پرداخت میکند.

عموما صرافی ها وجه مورد نیاز شما را به حساب بانکی شما واریز میکنند، لذا شما نیاز به حساب بانکی در قبرس شمالی دارید

ناگفته نماند که اکثر صرافی های داخل ایران، با توجه به شرایط و قوانین موجود توانایی این کار را ندارند و عموما با مشکلاتی همانند ناتوانی در درج نام و شماره دانشجویی و یا عدم تطابق و اجازه بانکی برای حواله به قبرس شمالی مواجه میشوید. لذا باید با صرافی هایی که در قبرس شمالی فعالیت میکنند هماهنگ شوید. 

خوشبختانه تیم ما با ایجاد حساب بانکی در ترکیه و هماهنگی با دو صرافی توانایی انتقال تمامی ارزها ( دلار، یورو، پوند و لیر ترکیه) را از ایران به قبرس شمالی و ترکیه دارا می باشد. جهت هماهنگی با ما در ارتباط باشید.

دریافت وجه در قبرس شمالی

بعد از هماهنگی با صرافی و واریز وجه تومانی به حساب ارائه شده، ارز مورد نیاز را صراف به خریدار تحویل میدهد. عموما صرافی ها از شما درخواست حساب بانکی میکنند، لذا شما باید برای افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی اقدام کنید. تیم ما با فراهم بستری مناسب، شرایط پرداخت نقدی و همینطور واریز به حساب را دارد. برای واریز به حساب شما باید شماره IBAN ارز درخواستی را به صراف ارائه دهید تا مبلغ مورد نیاز را به حساب شما واریز کنند.

 

حواله پول به قبرس

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

جواب بدهید

Your email address will not be published.