دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شمالی | EMU

0

بعنوان قدیمی ترین و تنها دانشگاه دولتی در قبرس شمالی، تمامی دانشکده ها و رشته های دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU از زمان تاسیس خود در سال 1979 مورد تایید شورای عالی آموزش عالی قبرس شمالی (YODAK) و همچنین آموزش عالی کشور ترکیه (YOK) می باشند.
دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU استاندارد کیفیت آموزش را در 12 دانشکده، 107 رشته کارشناسی و 103 رشته در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری خود تعریف نموده است.

  • بزرگترین محوطه دانشگاهی در منطقه
  • 12 دانشکده و 204 رشته در تمامی مقاطع
  • مدرسه آمادگی زبان های خارجی
  • بیش از 1100 عضو هیات علمی از 35 کشور متفاوت
  • معتبرترین و بزرگترین دانشگاه انگلیسی زبان در قبرس شمالی
  • فارغ التحصیلی بیش از 20000 (بیست هزار) دانشجو از 106 کشور
  • امکان یادگیری حداقل یک زبان خارجی بغیر از زبان انگلیسی برای تمامی دانشجویان
  • بهره مندی از بهترین و مدرنترین امکانات ورزشی و فرهنگی
  • امکان استفاده از برنامه های متنوع تبادل دانشجو با بیش از 220 دانشگاه معتبر در سرتاسر جهان برای تمامی دانشجویان
  • ارایه مدارک فارغ التحصیلی معتبر در سرتاسر دنیا
  • ارایه مدارک مورد تایید معتبرترین نهادهای اعتبارسنجی دنیا
  • جزو دانشگاه های برتر دنیا از نظر رتبه بندی دانشگاهی تایمز (Times Higher Education)
  • کسب 5 ستاره QS از نظر کیفیت آموزش

دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU از طریق آموزش مهارتهای نوآوری و تشویق به خلاقیت آینده حرفه ای دانشجویان خود را در سطح بین الملل تضمین می کند.

 

با زیرساخت های بسیار توسعه یافته، اعضای برجسته هیات علمی، 16000 دانشجو از 110، 1100 عضو علمی از 35 کشور مختلف، برنامه های با کیفیت به زبان انگلیسی، فرصت یادگیری زبان خارجی دوم، برنامه های تبادل دانشجو،برنامه های ورزشی متنوع، فرصت های فعالیت اجتماعی و فرهنگی، اعتبارنامه های بین المللی متعدد، زمینه تدریس بین المللی و مدرکی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU دانشجویان خود را برای مشاغل بین المللی خود با آموزش آنها برای تبدیل شدن به افراد خلاق و رقابتی با مهارت های کارآفرینی آماده می کند.

دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU از طریق 107 برنامه کارشناسی و مدرسه و 103 برنامه تحصیلات تکمیلی و دکترا ارائه شده توسط 12 دانشکده، 4 مدرسه و زبان های خارجی و مدرسه مقدماتی انگلیسی، آموزش با کیفیت ارائه می دهد.

 

EMU عضو کامل انجمن بین المللی دانشگاه ها، انجمن دانشگاه های اروپا، جامعه دانشگاه های مدیترانه ای و فدراسیون دانشگاه های جهان اسلام است. دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU با توجه به اهمیت ویژه به رسمیت شناختن بین المللی، اعتباربخشی نهادهای معتبر بین المللی مختلف را دریافت کرده است. EMU تنها یکی از پنج دانشگاه در منطقه است که موفق به دریافت جایزه معتبر ABET (هیئت اعتباربخشی مهندسی و فناوری) در زمینه مهندسی شده است.

به طور مشابه، دانشکده معماری EMU دارای اعتبار MİAK است. دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده گردشگری و دانشکده محاسبات و فناوری اعتبار FIBAA را دریافت کرده اند. بخش آموزش زبان انگلیسی دانشکده آموزش (ELT) توسط AQAS معتبر شد. علاوه بر این، دانشکده مدیریت گردشگری و مهمان‌نوازی EMU اعتبار TEDQUAL و فناوری‌های کامپیوتری و سیستم‌های اطلاعاتی ارائه شده توسط دانشکده محاسبات و فناوری (SCT) را با موفقیت فرآیند اعتباربخشی ASIIN را گذراند. مدرسه مقدماتی زبان های خارجی و انگلیسی EMU با موفقیت اعتبار EDEXCEL را دریافت کرد. آخرین اما نه کم اهمیت، دانشکده تجارت و اقتصاد دانشگاه ما به همراه تنها سه دانشگاه در ترکیه عضو کامل EFMD و AACSB است.

 

فرصت های دوگانه عمده

در حالی که به دانش آموزان فرصتی برای کسب تخصص در یک زمینه خاص می دهد، EMU همچنین فرصت هایی را برای توسعه خود در زمینه های دیگر فراهم می کند. دانش‌آموزانی که در برنامه‌های EMU ثبت نام کرده‌اند، در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند از برنامه‌های دوگانه اصلی و فرعی بهره ببرند.

 

فرصت های برنامه تبادل دانشجو

برنامه تبادل دانشجو فرصتی فوق العاده برای دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی برای گذراندن یک یا دو ترم در یکی از بسیاری از دانشگاه هایی است که EMU در 13 کشور با آنها همکاری می کند. این همکاری با موسسات برجسته در سراسر جهان به هر دانشجوی EMU این فرصت را می دهد که دوره های خود را در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، ایتالیا، اتریش، کره جنوبی و چین بگذراند و اعتبارات خود را به EMU تکمیل کند. دسترسی به مزایای غیرقابل انکار چنین برنامه ای توسط یک تیم مجرب در دفتر بین المللی حتی آسان تر می شود و به هر دانش آموز به صورت جداگانه در سفر خود کمک می کند. با اضافه شدن دانشگاه ها و کشورهای بیشتری به مجموعه تبادل دانشجو، EMU فرصت های بیشتری را برای دانشجویان بیشتر فراهم می کند.

 

بخش بزرگی از دانشجویان بین المللی ما دارای بورسیه تحصیلی 50% و 75% هستند. در طول درخواست آنلاین برای برنامه های دانشگاهی، دانش آموزان نشان می دهند که مایلند در نظر گرفته شوند، تصمیمات بر اساس عملکرد تحصیلی نامزد و برنامه تحصیلی اعمال شده اتخاذ می شود. تصمیم پذیرش EMU نشان می دهد که آیا دانشجو معافیت جزئی از شهریه دریافت می کند یا خیر.

بورسیه های تحصیلی کامل در مقطع کارشناسی و دکترا وجود دارد. اینها بسیار رقابتی هستند. درخواست های بورسیه دکتری در طول درخواست فارغ التحصیلی آنلاین انجام می شود. درخواست های بورسیه کامل دوره کارشناسی 30 روز قبل از شروع ترم برای بورسیه های نوع 7 و 60 روز قبل از شروع ترم برای بورسیه های نوع 3 توسط کمیته بورسیه بررسی می شود. اعمال شود تا در نظر گرفته شود.

دانشجویان EMU از امکانات ورزشی بسیار متنوعی بهره مند می شوند. استادیوم مدرن با ظرفیت 5000 صندلی، پیست دو و میدانی تارتان، مرکز کاردیو، سالن های اسپینینگ و TRX و فضای باز به مساحت 66500 متر مربع برای مجموعه ورزشی و بسته ورزشی با ظرفیت 3500 صندلی تنها بخشی از امکاناتی است که دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند. سود.

EMU یک زندگی پردیس رنگارنگ و با کیفیت بالا را ارائه می دهد که با فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متعدد سازماندهی شده توسط بیش از 50 باشگاه دانشجویی و انجمن دانشجویی بین المللی که تحت دفتر بین المللی فعالیت می کنند، غنی شده است.

EMU دارای یک مرکز بهداشتی کاملا مجهز با 13 پزشک متخصص و یک آمبولانس خصوصی است. علاوه بر مرکز بهداشت، بیش از 30 مرکز تحقیقاتی وجود دارد که برخی از آنها به طور مستقیم به دانشجویان خدمات ارائه می دهند. دانشجویان می توانند مستقیماً از خدمات مرکز مشاوره، راهنمایی و تحقیقات روانشناختی (PDRAM) و مرکز ارتباطات تحصیلات تکمیلی و تحقیقات شغلی بهره مند شوند.

مرکز فرهنگی و کنگره رئوف رایف دنکتاس در قسمت شمالی محوطه دانشگاه، 500 متر دورتر از ساحل و در کنار باشگاه ساحلی EMU در فاماگوستا واقع شده است. این ساختمان دارای اتاق‌های کنفرانس و کنفرانس، سالن‌های نمایشگاه، موزه‌ها و کارگاه‌های هنری است. این ساختمان با مساحت 5700 متر مربع و گنجایش 846 نفر، بزرگترین مرکز فرهنگ و کنگره در سراسر منطقه است.

جواب بدهید

Your email address will not be published.