زمانبندی اخذ پذیرش در دانشگاه های قبرس

چه زمانی باید برای پذیرش اقدام کنیم؟

0

زمانبندی اخذ پذیرش

زمان اخذ پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی

زمان اخذ پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی در هر سال دو نوبت (ترم مهر و ترم بهمن ) برای تمامی رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری می باشد .

شروع سال تحصیلی در قبرس شمالی، همانند ایران ترم مهر ماه می باشد و اقامت های یک ساله دانشجویی نیز از این تاریخ صادر میشود

توجه داشته باشید که مدارکی که زودتر فرستاده شوند بالطبع در اولویت قرار دارند.

به علت محدود بودن تعداد نفرات قابل پذیرش، نفراتی که دیر مدارک خود را ارسال کنند ممکن است با پر بودن جا و عدم پذیرش مواجه شوند.

نکته بسیار مهم: رشته های پزشکی و دندانپزشکی بسته به دانشگاه شرایط متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دانشگاه مدیترانه شرقی برای پزشکی تنها ترم مهر ماه پذیرش صادر میکند. جهت اطلاع دقیق از این مساله حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

توجه فرمایید که پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی از طریق این نمایندگی رایگان است و شما تنها شهریه دانشگاه را پرداخت خواهید کرد.

نوبت اول – سپتامبر (ترم مهر ماه) زمان اخذ پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی

برای پذیرش برای ترم مهر ماه، شروع پذیرش از اوایل اسفند ماه هست که زمان کافی برای آماده سازی شما از نظر تقویت زبان انگلیسی می باشد.

تاریخ شروع پذیرش : از اوایل اسفند ماه

تاریخ پایان پذیرش : شهریور

بهترین زمان برای ارسال مدارک: فروردین تا اوایل شهریور

پذیرش برای سپتامبر – شروع کلاس ها از اوایل مهر

نوبت دوم – فوریه (ترم بهمن ماه) زمان اخذ پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی

برای پذیرش برای ترم بهمن ماه، شروع پذیرش از اوایل آبان ماه هست که زمان کافی برای آماده سازی شما از نظر تقویت زبان انگلیسی می باشد.

تاریخ شروع پذیرش : اوایل آبان ماه

تاریخ پایان پذیرش : اوایل بهمن

بهترین زمان برای ارسال مدارک: مهر تا اواخر دی

پذیرش برای فوریه – شروع کلاس ها از اواخر بهمن

دانشجویان دوره پزشکی و دندانپزشکی باید توجه داشته باشند که ظرفیت این رشته ها بسیار محدود است. لذا باید در اسرع وقت مدارک تحصیلی خود را ارسال کنند تا پذیرش شوند.

دانشجویان دکتری نیز با توجه به اینکه بعضا نیاز به تغییر در پروپوزال پایان نامه هست، پیشنهاد میشود که در ابتدای باز شدن پذیرشها مدارک تحصیلی خود را ارسال کنند.

سالیانه، تقویم دانشگاه با تغییرات جزئی همراه است، لذا جهت اطلاع از بهترین زمان ورود به قبرس شمالی با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی کامل شوید.

نکته:توجه فرمایید که روز های شنبه و یک شنبه دانشگاه ها تعطیل می باشند..

ترجیحا بلیط خود را به طوری تهیه فرمایید که زمان رسیدن به قبرس به جز این روز ها باشد.

 

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

جواب بدهید

Your email address will not be published.