کتابخانه مرکزی دانشگاه مدیترانه شرقی

بزرگترین کلکیسون کتاب قبرس شمالی

0

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU

 

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی ابتدا در سال 1979 در ابتدای تاسیس دانشگاه، با اختصاص یک اتاق شروع به کار کرد، سپس همزمان با گسترش دانشگاه کتابخانه فعلی در زمینی به مساحت 6600 مترمربع  و در سه طبقه به جهت استفاده حداکثری دانشجویان و اساتید و همینطور ارتقای سطح علمی دانشگاه ساخته شد.

در حال حاضر این کتابخانه 150 هزار جلد کتاب دارد و فضاهای اختصاصی بسیاری برای استفاده دانشجویان ایجاد کرده است.

این کتابخانه کلکسیون شخصی افراد بسیاری را نیز شامل میشود و همینطور با ایجاد اتاق های صوتی آرشیوی از فایل های صوتی و تصویری را نیز در خود جای داده است.

دانشجویان همینطور میتوانند با استفاده از مشخصات کاربری خود جهت انجام تحقیقات خود به  ژورنال ها، مجله ها و دیگر منابع بین المللی از داخل و خارج از کتابخانه دسترسی داشته باشند.

جهت دسترسی به منابع از خارج از کتابخانه باید یک سری تنظیمات در لپتاپ خود ایجاد کنید که مشاورین ما در هنگام حضور شما در قبرس شمالی، به شما کمک میکنند این پروسه را راحت انجام دهید.

کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی کتابخانه دانشگاه مدیترانه شرقی

 

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

جواب بدهید

Your email address will not be published.