امکانات دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی چه امکاناتی دارد؟

0

امکانات دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی | EMU به عنوان معتبرترین و بزرگترین مجموعه دانشگاهی قبرس شمالی شناخته میشود. این دانشگاه برای کسب رنکینگهای بالای جهانی، سالیانه در حال ارائه خدمات و امکانات بسیار خوبی با بهترین کیفیت می باشد و همواره در حال افزودن و ارتقای این امکانات می باشد. اکثر این خدمات و امکانات در داخل خود دانشگاه مستفر می باشند.

  • درمانگاه مجهز و 24 ساعته مستقر در داخل دانشگاه تا نیازهای درمانی و پزشکی دانشجویان را به طور رایگان برطرف کند. در این درمانگاه دانشجویان با مراجعه میتوانند از آخرین شرایط سلامت خود مطلع شوند و بدون پرداخت هزینه از خدمات قابل ارائه استفاده کنند.
  • سرویس اتوبوس: دانشجویان میتوانند از سرویس اتوبوس رایگان دانشگاه مدیترانه شرقی که در سطح شهر فاماگوستا ارائه میشود با توجه به برنامه روزانه کلاسهای خود استفاده کنند. این اتوبوسها از ساعت 6 صبح شروع به فعالیت کرده و تا پاسی از شب سرویس رفت و برگشت قابل استفاده میباشند.
  • سالن و زمین های ورزشی: دانشگاه مدیترانه شرقی برای تقویت حضور خود و همینطور پرورش و ایجاد اوقات فراغت برای دانشجویان، زمین های بازی بسیار متعددی را درست کرده است که دانشجویان مشتاق میتوانند استفاده کنند. از جمله زمین های ورزشی موجود: زمین فوتبال چمن، چمن مصنوعی و سالنی می باشد. دیگر زمین های ورزشی دانشگاه مدیترانه شرقی شامل زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، هندبال و … می باشد.
  • مرکز راهنمایی و تحقیقات روانشناسی EMU (EMU-PDRAM) موسسه پیشگام در قبرس شمالی است که خدمات روانشناسی را در سطح دانشگاه ارائه می دهد. این مرکز در سال 1997 برای ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) تأسیس شد و بعداً خدمات روانشناختی خود را به کارکنان EMU و خانواده‌های آنها گسترش داده است که برای دانشجویان استفاده از خدمات این مرکز رایگان می باشد
  •  باشگاه بدنسازی: دانشجویان دانشگاه مدیترانه شرقی میتوانند از باشگاه بدنسازی مستقر در داخل دانشگاه که مجهز به دستگاه های بسیار زیادی می باشد استفاده کنند.
  • سلف رستورانها و کافه های متعدد در سطح دانشگاه مدیترانه شرقی با سرو غذاهای روزانه. از جمله این رستورانها دو رستوران ایرانی می باشد که با سرو غذاهای مورد پسند ایرانیان، نیاز جامعه ایرانیان قبرس شمالی را برطرف میکنند.
  • دفتر پست دولتی برای ارسال و دریافت راحت نامه ها و بسته های دانشجویی مستقر در داخل دانشگاه مدیترانه شرقی
  • لابراتور و آزمایشگاه های متعدد و مجهز برای رشته های داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و ….
  • کارگاه های مجهز برای رشته های مهندسی عمران، معماری، طراحی داخلی، مکانیک و سایر رشته ها
  • کلاب ساحلی اختصاصی دانشگاه برای استفاده رایگان دانشجوها همراه با برنامه های متعدد هفتگی
  • سالن کنفرانس و همایش های بین المللی مجهز برای ارتقای سطح علمی و بین المللی دانشگاه مدیترانه شرقی

 

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

جواب بدهید

Your email address will not be published.