بیمه درمانی دانشجویی در قبرس شمالی

وضعیت خدمات درمانی و بیمه در قبرس شمالی چطوری است؟

0

بیمه درمانی دانشجویی

سلامت و بیمه درمانی در قبرس شمالی

 

در قبرس شمالی، مراکز بهداشت، درمان و سلامت به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم شده است. مراکز دولتی در تمامی شهرهای اصلی خدمات اورژانسی رایگان برای ساکنین و دارندگان اقامت قبرس شمالی ارائه میدهد و به کسانی که هنوز اقامت نگرفته اند نیز خدمات خود را با هزینه ناچیزی ارائه میدهند. همینطور استفاده از تمامی دیگر خدمات بیمارستان به جز جراحی ها و بیماری های اساسی برای دانشجویان و کسانی که اقامت دائم قبرس شمالی را دارند رایگان است

نحوه اخذ اقامت دائم قبرس شمالی

مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی نیز، خدمات خود را برای ایرانیان با تخفیف ارائه میدهند.

همینطور داشتن بیمه تکمیلی نیز درصد تخفیف ارائه به شهروندان را بالاتر میبرد.

 

تجهیزات بیمارستان های دولتی در سراسر قبرس شمالی دارای امکانات ایده ال و بالا می باشد و در عمل تفاوت زیادی بین مراکز خصوصی و دولتی در قبرس شمالی نیست.

 

داروخانه در قبرس شمالی

در قبرس شمالی برای مشکلات جزئی و داروهای مورد نیاز مصرف شخصی، نیازی به نسخه پزشک نیست و با مراجعه به داروخانه محل شما میتوانید از مسئولین داروخانه مشاوره بگیرید و داروی مورد نیاز را تهیه کنید.

قیمت اکثر داروها از قیمت اروپا پایین تر است همچنین شما می توانید بدون نسخه بسیاری از داروها رو دریافت کنید. همچنین داروهای مربوط به حیوانات خانگی خود را نیز میتوانید به راحتی بخرید.

داروخانه های قبرس شمالی از صبح تا غروب به صورت یکسره خدمات رسانی می کنند و طبق لیستی که هفتگی اعلام می شود داروخانه هایی که شبانه روزی هستند نیز مشخص می شوند.

در آخر خدمات درمانی برای کسانی که اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده اند به راحتی در دسترس می باشد و در صورت تمایل خود شخص می تواند در مراکز بیمه و یا همان Sigorta بیمه ی درمانی خود را اضافه و گسترش دهد.

 

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

جواب بدهید

Your email address will not be published.