شعبه اداره پست در دانشگاه مدیترانه شرقی

آدرس پستی قبرس شمالی چی هست؟

0

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در داخل محوطه خود دارای اداره پست می باشد. که این امر برای دانشجویانی که به تحصیل در قبرس مشغول هستند بسیار مفید می باشد و به راحتی می توانند امور پستی خود را به راحتی در این مرکز انجام دهند. این مرکز در روزها و ساعات اداری به دانشجویان خدمات ارایه می کند. محل اداره پست یا همان پست آفیس دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس در زیر خوابگاه سابانجی که در قسمت درب جنوبی دانشگاه قرار دارد میباشد. بسیار شده است که با دفتر نمایندگی دانشگاه در ایران تماس گرفته اند و آدرس پستی داتشگاه را سوال کرده اند. به همین منظور تصمیم گرفتم این اطلاعات را در همین قسمت قرار دهم تا شاید برای دانشجویان مفید باشد.

 

دانشگاه مدیترانه شرقی، جهت سهولت دانشجویان برای دریافت و ارسال بسته های پستی، شعبه ای از اداره پست را در خود جای داده است. این مرکز در ساعات اداری به دانشجویان خدمات پستی را ارائه میدهد و دانشجوها میتوانند با مراجعه به این دفتر، بسته ها و مدارک خود را ارسال و یا دریافت کنند. این دفتر در زیر خوابگاه سابانجی دانشگاه مدیترانه شرقی جای گفته است

دانشجویان توجه کنند که آدرس پستی قبرس به سبک زیر می باشد و هنگام ارسال مدارک از ایران باید این آدرس داده شود.

Eastern Mediterranean University, Famagusta, TRNC via Mersin 10 Turkey

کدپستی دانشگاه نیز  99628 می باشد.

شما میتوانید که بخش اول و دوم آدرس رو براساس نیاز خود تغییر دهید

 

قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در قبرس شمالی را دارید؟

ما از ابتدا تا انتهااااا در کنار شما هستیم.
CYSTUDIES نماینده رسمی دانشگاه های قبرس شمالی می باشد، دفتر این موسسه در قبرس شمالی دایر است و ما دانشجویان خود را از بدو ورود به قبرس شمالی تا اتمام پروسه ثبت نام و اخذ اقامت همراهی میکنیم. همینطور دانشجویان ما میتوانند در طی دوره تحصیل با ما در ارتباط باشند و همواره تیم ما از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

اداره پست دانشگاه مدیترانه شرقی

جواب بدهید

Your email address will not be published.